#9

-Thank god takde fail this time-
Hey there guys, aku update nie sbb facebook and twitter etc tak boleh bukak. Blogger je boleh survive, yeayy (!) Tahniah to blogger.

Tujuan aku buat post nie, sbb aku nak mengenang result aku yang sungguh masyallah tuu. Memang pfftt gila kali ini punya result. Itu laa, bajet good good je kan masa exam, belajar last minute, tengok now apa dah jadi? Rafiq rafiq *geleng2.

We start from the basic okay? BM aku boleh dikatakan meningkat siket laa. Sebab dia aku dapat A-, tahniah laa *A- je bro, orang lain dpt A+ takde heran laa. Moving on to BI, one of my fav subject i can say for right now. Well, math still the same, memang aku muka tak akan pernah merasa apa itu A+. Sebab apa aku ckp mcm tu? Sbb 3 times in a row math aku 89%. Memang demm markah dia. Add math? Haremmm, memang idok laa nak merasa B , apatah lagi A- , A , A+.

Science subject pulak, as for overall, i can say: IT SUCKS (!) Memang demmmmm la kali ini punya science subject. Rata-rata aku boleh ckp subject science aku 48% , which is D. Memang aku lembab siket nak pickup. Masa belajar, kemain paham. Depan question paper, -.-'' tuhan saja tahu. Haihhhhh, bila nak maju nie?

Well, kepada mana2 subject yang aku tak metion tu, means aku tak dpt lagi result dia. Aaaa, sejarah aku jgn cakap, aku tak akan jawab.

--Penat. Rehat jap--

Haaa, continue. Akhir sekali, aku sngt2 berharap agar, keputusan peperiksaan seterusnya, which is TRAIL SPM aku boleh buat yang terbaik. Aku punya satu harapan, iaitu semua keputusan aku tidak ada yang bawah 50%. You heard me; Under 50%. Itu target aku. So, aku akan terus berdoa dan berusaha utk lebih maju kehadapan. Insyallah. *mood nak blog dah mula dah nie xD

So, itu saja untuk kali ini, lain kali kita jumpa lagi, bye2 :)

No comments:

Post a Comment