#5


Kau memang tak tahu kan apa aku rasa? Kau pernah terfikir apa aku rasa? Selepas semua itu, kau cakap 'sorry' saja? Blah laa, ini kali aku tak tahan, kau boleh buat dekk and then kau siap nak suruh aku blah bagai. Ape hal bro? Tak leh handel pressure?

Aku macam tunggul, nothing there. Kau sibuk dgn sana , sibuk dgn sini. Macam kau tak perasan aku marah kan? Whatever lahh, kau memang tak pernah nak tahu aku. And, kau sungguh selfish. Memang tidak laaaa.

This time, semua yang aku kumpul aku dah lepas kan, kau tak boleh tahan? Ape hal nie? Kau pun boleh je kan mengedik2 lagi?

Weh, kau tu kawan aku. Tak kira la kau bergurau ke ape, tapi ayat agak2 laa bro. Gua belum mati lagi nie bai. Banyak banyak perempuan lain, itu perempuan kau nak? Dope (!)

Final word, i can fixed myself but i am very sure you cannot fixed your mind.

No comments:

Post a Comment