Bosan !

yawww peeps :) hari nie aku dtng sekolah, tapi aku tak pergi merentas desa. maklumlahh, anak cikgu. ada kuasa veto, gunakan lahh sebaiknya HIHIHI. So, dah lama gila bapak aku tak update ini blog. Alaaaa, tian nye dieww. HEHE.

So, KAU. kau yang aku kenal, ialah kawan aku. Even dulu agakagak tak baik, now dah okay kott hubungan kita. Well, sejak dah berbaik kann *bukan dengan aku. Kau bukan main lagi kan, asek2 dia je. Tahu laaa, dia tuu pernah menjadi someone special dalam hidup kau, tapi the past is past. Let it go man! Suka ahh kau kan? Dia dedicate 'benda' tuu kt kau. Takpe, dah dia yang nak buatkan? Nak buat camane? Mesti kau dan dia akan cakap 'KAWAN JE LAHHH' WADEHALL? Pape je lahhh ea korang. Janji jangan susahkan hidup aku sudah. Takpe, apa-apa pun yang terjadi, kau tetap aku anggap sebagai kawan :)

And about school, well. Malas nak ckp lahhh. Takde mood nak menaip nie. Chiao.

Writer; Rafiq Redza

No comments:

Post a Comment